Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het is allemaal heel makkelijk roepen en wijzen naar de inkomsten van Booking.com. Maar in de professionaliteit van risicomanagers (wat een aantal mensen op dit forum zijn) kun je niet zomaar iets roepen zonder dat je weet hoe de technische omgeving er eigenlijk uit ziet en hoe de werkprocessen functioneren. Er is in deze thread niets over de inkomsten van Booking geroepen, maar wel gevraagd of Booking meer aan preventie kan doen. Het is goed dat Booking misbruik van haar berichtensysteem detecteert, maar mijn vraag of Booking de (voor mij) voor de hand liggende vervolgstap neemt om gecorrumpeerde computers af te sluiten van het berichtensysteem is niet beantwoord. Een van de veiligheidsmotto's is "Voorkomen is beter dan genezen." Om vervolgens te roepen dat je eigenlijk toch geen interesse hebt in deze nutteloze app is verre van geloofwaardig of professioneel. Ik hou van kamperen en zeilen, dus wat heb ik aan een hotelapp? (Dan praat nog niet over potentiële privacyschade.)
Beschrijf je klacht (Optioneel):