Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het is allemaal heel makkelijk roepen en wijzen naar de inkomsten van Booking.com. Maar in de professionaliteit van risicomanagers (wat een aantal mensen op dit forum zijn) kun je niet zomaar iets roepen zonder dat je weet hoe de technische omgeving er eigenlijk uit ziet en hoe de werkprocessen functioneren. Dat is irrelevant voor de uitkomst. Wat booking.com doet is de, door haar keuzes veroorzaakte risico's, afwentelen op klanten. Zelfs als booking.com onvoorwaardelijk alle directe financiële schade geleden door klanten (en creditcardmaatschappijen en/of banken) zou vergoeden, gaat het om zeer vervelende ervaringen voor hun klanten en (terecht) verlies van vertrouwen van die (en andere) klanten in de betrouwbaarheid en eerlijkheid van booking.com. Booking.com zou bijv. een 4-ogen principe met twee door booking.com vertouwde yubikeys kunnen vereisen bij haar partners voor élke mailing, en/of gecompromitteerde partners onmiddellijk voor een "gevoelde" periode van bijv. één jaar kunnen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):