Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Beste lezers van Security, Vlak voor de kerst (op 24-12-2025) ontving ik de reactie van Vattenfall op mijn aanvullende vragen (voor die vragen, zie mijn bijdrage hierboven van 02-12-2024). Ik voel me verplicht dit nog even aan jullie terug te koppelen. Het heeft even geduurd voordat ik eraan toekwam, maar hieronder heb ik de reactie van Vattenfall ingekopieerd, voor zover mogelijk. Ik zal er per onderdeel een commentaar onder schrijven. Dit is deel 1. Vanwege overschrijding van de maximale lengte van een posting zal ik het laatste deel (over de door Vattenfall ingeschakelde verwerkers) kort hierna in een deel 2 plaatsen. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wij hebben uw bericht van 3 december jl. in reactie op onze informatie van 8 november 2024 in goede orde ontvangen. Uw e-mail laat zich onderverdelen in vijf onderwerpen. De deelonderwerpen zijn: 1. Meterstandenlijn 2. Chatbot 3. Opnamenummer 4. Klantverificatie 5. Geboortedatum Hieronder komen wij per deelonderwerp terug op uw ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):