Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-03-2025, 10:18 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door L.M. Uittewijck op 03-03-2025 om 9.22 uur: (...) Het is allemaal wat ongelukkig verpakt door anoniem maar in essentie heeft hij/zij het gelijk aan zijn zijde, maar dan alleen met betrekking tot de uitvoerbaarheid door degene bij Vattenfall die op een maandagochtend zijn mailbox opent en gezien werkschema voor de werkdag in twee uur tijd de email moet doorspitten. In de meeste gevallen is dat inderdaad zo, met betrekking tot de uitvoerbaarheid voor de individuele medewerker van een organisatie die een klacht ontvangt. Maar in dit geval reageerde de klachtbehandelaar anders, ongetwijfeld na overleg met leidinggevenden / het management. Na mijn klacht pakte Vattenfall de handschoen op. Namens Vattenfall reageerde de klachtbehandelaar eerst hier op deze forumsite, en stuurde heel kort daarna een uitvoerige reactie op mijn klacht. Dat doet Vattenfall natuurlijk niet zomaar. Het is een poging om een groter publiek ervan te overtuigen dat het handelen van Vattenfall goed en gerechtvaardigd zou zijn, en dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha