Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Ik maak mij eerder zorgen over een Revolut app die microfoon permissie vereist ...of jou anders geen access tot jouw account geeft... https://reports.exodus-privacy.eu.org/en/reports/com.revolut.revolut/latest volgens mij is toegang tot de microfoon nog niet eens zo'n groot probleem. Daarom ook altijd een firewall gebruiken. Al geef je enkel de applicaties die je gebruikt toestemming (al het andere blokkeer je dus, hier heb je echt geen ict-achtergrond voor nodig) is dat al veel winst. Er is een fijne firewall van onze eigen bodem. Firewall vergt IT kennis. Het aanzetten van een tool wil niet zeggen dat het goed zijn werk doet of blijft doen. Heb je een standaard profiel aangemaakt? Wat sta je van wat toe qua UDP, TCP connecties en waarom gaat het verkeer mogelijk ineens over andere IP dan eerste allows? Heb je de IP reputaties en geschiedenis bekeken en of deze overeenkomen met wat de leverancier van een stuk software zegt? Of vertrouw je blind erop dat het wel zijn werk doet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):