Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wat mij betreft had het echtpaar niets gekregen. Ik snap dat het zuur is, maar alle acties die het echtpaar heeft gedaan zijn hun eigen schuld. Nu kun je dat vast op een stukje opleiding van de bank gooien, maar het is niet aan de bank om mensen te beschermen tegen domheid of onwetendheid. Als je hier niet mee om kunt gaan dan moet het echtpaar gewoon een rekening nemen bij een RegioBank, de bankpas verknippen en alleen geld opnemen bij dat kantoor met hun paspoort/id. Dan kent de bankmedewerker ze en was dit nooit gebeurd. Daarom zijn echte kantoren met echte medewerkers ook zo belangrijk: juist voor de oudjes. Dan heb je er tenminste nog een menselijke firewall tussen zitten. Die detectiesystemen van de bank gaan al ver in het inperken van persoonlijke vrijheid. Als ik een paar duizend euro wil storten mag ik eerst een hele papierwinkel invullen met waar het vandaan komt. En "Gaatjegeenrukaanistan" is dan niet een juiste plek... Die nog verder finetunen is niet de bedoeling in mijn ogen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):