Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Hoog tijd voor meer transparantie van banken aan hun klanten over hun beleid op het gebied van detectie en preventie van dergelijke fraude. Cool, zodat je weet hoe de fraude gedetecteerd gaat worden. Ik heb mijn bank verzocht om transparantie over welke criteria de bank in mijn specifieke geval hanteert om te bepalen of er sprake is van een "ongebruikelijke" transactie. Tot op heden weigert mijn bank om dat voor mij inzichtelijk te maken. /s Je verwacht het niet...../s Tegelijk weigert de bank ook om een door mij voorgestelde veiligheidmaatregel te treffen, te weten een door de klant zelf instelbare limiet aan het per kalendermaand opneembare bedrag, met een eveneens door de klant zelf instelbare vertraging als ik die limiet online wil wijzigen. De bank zegt dat die veiligheidsmaatregel niet nodig is omdat de bank "ongebruikelijke" transacties detecteert en blokkeert. Klinkt ook ook als een heel complex iets om te implementeren, Waar mensen ook weinig echt gebruik van ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):