Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-03-2025, 19:35 door Anoniem

Door waterlelie: Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Hoog tijd voor meer transparantie van banken aan hun klanten over hun beleid op het gebied van detectie en preventie van dergelijke fraude. Ik heb mijn bank verzocht om transparantie over welke criteria de bank in mijn specifieke geval hanteert om te bepalen of er sprake is van een "ongebruikelijke" transactie. Tot op heden weigert mijn bank om dat voor mij inzichtelijk te maken. Tegelijk weigert de bank ook om een door mij voorgestelde veiligheidmaatregel te treffen, te weten een door de klant zelf instelbare limiet aan het per kalendermaand opneembare bedrag, met een eveneens door de klant zelf instelbare vertraging als ik die limiet online wil wijzigen. De bank zegt dat die veiligheidsmaatregel niet nodig is omdat de bank "ongebruikelijke" transacties detecteert en blokkeert. De bank wil mij dus niet vertellen hoe zij mij beschermt, en me ook niet in staat stellen om mezelf te beschermen. Het enige wat de bank wil, is dat ik als een onmondig kind ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha