Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-03-2025, 19:50 door Anoniem

Door Anoniem: Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Hoog tijd voor meer transparantie van banken aan hun klanten over hun beleid op het gebied van detectie en preventie van dergelijke fraude. Banken zijn al behoorlijk transparant over dat je bijvoorbeeld geen passen en pincodes moet meegeven aan iemand die bij je aan de deur komt. Dat helpt alleen niet wanneer oplichters mensen goed in de war weten te brengen. Meer informatie geven lost dat probleem helaas niet op. Geen passen en pincodes meegeven is iets heel anders. Het gaat hier om de transacties zelf. Wanneer zijn die "ongebruikelijk"? Voor iemand met een inkomen van 40.000 euro/jaar zal dat anders zijn dan voor iemand met een inkomen van 80.000 euro/jaar. Ik heb mijn bank verzocht om transparantie over welke criteria de bank in mijn specifieke geval hanteert om te bepalen of er sprake is van een "ongebruikelijke" transactie. Tot op heden weigert mijn bank om dat voor mij inzichtelijk te maken. Omdat die informatie een kwaadwillende in staat stelt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha