Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:22 door Anoniem

"Nu bijna tachtig procent van de Ryanair-klanten al van de myRyanair-app gebruikmaakt, is het tijd om de resterende passagiers naar digitaal over te zetten, waardoor ze hun CO2-voetafdruk verminderen en een betere reiservaring krijgen." Alsof iedereen als een kudde schapen gedwongen dient te worden. En die zogenaamde vermindering van de CO2 voetafdruk is een ordinaire smoes. Er zijn nog steeds nette, betalende klanten die geen smartphone gebruiken, ongeacht hun reden. Die mensen worden nu openlijk gediscrimineerd en uitgesloten door Ryanair. Hoe werkt die ‘betere reiservaring’ voor hen? Ryanair kan hun klanten veel nauwkeuriger volgen en hun interesses en activiteiten traceren met hun app. Deze gedetailleerde persoonsgegevens zijn zeer waardevol voor ze. Dat is de werkelijke reden van deze verplichting.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha