Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door majortom: De luchtvaartmaatschappij laat tegenover The Journal weten dat klanten die al zijn ingecheckt en hun instapkaart hebben gedownload, in het geval van een verloren of kapotte smartphone, kosteloos op het vliegveld worden geholpen. Eens zien hoe lang dat kosteloos blijft. Ryanair kennende laten ze de passagier daar op termijn de hoofdprijs voor betalen (ooit meegemaakt dat een passagier in de naamstelling op het ticket een foutje had gemaakt en daar op het vliegveld achter kwam: mocht niet mee met de vlucht, wel met een volgende voor 3 keer de prijs van de oorspronkelijke vlucht). Je vliegt zeker niet veel , en komt ook niet op reizigers fora ? Mismatchende naam is OVERAL een directe weigering om te boarden , belist op internationale vluchten. Een een correctie (dwz omboeking naar andere vlucht) gaat gewoonlijk tegen forse kosten , zeker als je oorspronkelijke ticket 'non-refundable' was. Correcties "ruim" (24-72 uur) voor vertrek zijn soms nog wel te maken , maar aan de gate zijn er geen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):