Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-03-2025, 14:55 door Anoniem

Door -Peter-: In het artikel (ja, pas aan het eind, dus wordt vaak niet gelezen): De luchtvaartmaatschappij laat tegenover The Journal weten dat klanten die al zijn ingecheckt en hun instapkaart hebben gedownload, in het geval van een verloren of kapotte smartphone, kosteloos op het vliegveld worden geholpen. Dit roept bij mij dan de vraag op wat er gebeurt als je telefoon leeg is. De NS waarschuwt dat het je eigen verantwoording is om te zorgen voor een geladen telefoon als je daar je ticket op zet. Dat heb ik bij Ryanair nog nergens gevonden. Peter De _instapkaart_ hoeft het alleen maar te halen tussen incheckbalie en de pier . Zonder die kaart kom je al niet van vertrekhal naar de security/douane . En daarna is de instapkaart nog nodig bij de gate . Inderdaad, geen idee wat Ryanair daarin wil doen . Hier wil ik wel gokken dat ze dan een "verloren, vergeten, niet goed gedownload" balie hebben waar je voor 9.50 een papieren instap kaart kunt kopen, bijvoorbeeld. Maar die zelf-checkin terminals die een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha