Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-03-2025, 17:43 door Anoniem

Door Anoniem: Ryanair wil hun passagiers heel graag "in" hun app hebben, daar kun je iets bij verzinnen. Maar een werkelijk operationeel voordeel als dat stukje papieren boardingpas een plaatje van een app is kan ik niet bedenken. (self-followup) . Mogelijk is het voordeel voor Ryanair om het aantal incheck agents te beperken .(die kosten geld, of het nu eigen personeel is, of ingehuurd van een operator). Ze moeten uiteindelijk genoeg incheck balies open hebben om de "niet-zelf-incheckers-niet zelf boardingpass printers" flow van passagiers af te handelen. Als ze dat van 20% naar 1% duwen zal dat inderdaad wel een paar balies schelen. papier/co2 is dan gewoon de smoes ervoor, en gaat het erom "zelf doen, thuis, app, of automaat op het vliegveld, maar niet door een agent" .

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha