Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-03-2025, 13:19 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ik snap die continue zgn. DDoS-aanvallen wel, als ik hoor hoevaak mensen moeten inloggen op hun DigiD en het gewoon niet lukt! Mensen moeten en kunnen niet anders dan zaken regelen via DigiD, snappen niet waarom het niet werkt buiten hun schuld, en blijven proberen in te loggen. Ja, dat noemt Logius dan weer een DDoS-aanval, maar het is dus eigenlijk een LDoS-aanval (Logius Denial of Service). O dus jij snapt die aanvallen wel? Hoezo dan? Dit is toch asociaal? Hij/zij snapt het dus niet. Het blijven proberen om in te loggen mbv Digid is geen Distributed Denial of Service aanval. En ook geen Logius Denial of Service aanval. Zie hier een eenvoudige definitie van een DDOS aanval: https://nl.wikipedia.org/wiki/Distributed_denial_of_service Als de Digid-dienst door het herhaaldelijk proberen in te loggen door gebruikers, dan is dat gewoon een ontwerpfout cq implementatiefout bij ICTU/Logius.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha