Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 12:31 door Anoniem

Prima vragen. Ik denk dat , afgezien van gebruikerservaring - gefundeerde antwoorden qua security/privacy haast onmogelijk zijn. Hooguit insiders (en dan ook nog van een geschikte afdeling) kunnen een beeld hebben van "hun" bank. Of misschien auditors, (en DNB) - maar die zullen beslist niks mogen zeggen over zaken van banken die het minder goed doen. "Filialen" bestaan niet meer - of, in elk geval niet als scheiding qua inzicht en toegang tot gegevens . Wanneer je als klant bij een (zeldzaam..) kantoor binnenloopt mag je - terecht - verwachten dat je daar geholpen kunt worden, ook al woon je elders . Ik geloof dat ook de Rabo, ondanks de historische cooperatie structuur (elk kantoor z'n eigen "bank") dat wel overkoepelend gemaakt heeft . Dus ik denk dat medewerkers die met klantgegevens moeten kunnen werken (balie, helpdesk e.d.) dan ook bij iedere klant kunnen kijken. Hoe goed de audits zijn om dat betrappen als het echt incidenteel/persoonlijk is durf ik niet te zeggen. Bij alle banken kun je wel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha