Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 20:01 door Anoniem

Door Anoniem: De groep mensen die helemaal niets snappen van 2FA is juist de groep die het gemakkelijkst slachtoffer wordt van phishing, Inderdaad, Rabo en later ING voerden een scanner in met een display dat aangeeft wat je eigenlijk ondertekent: what you see is what you sign. En smartphone-apps doen dat natuurlijk ook. En toch trappen ladingen mensen er in, omdat enerzijds "what you see is what you sign" voor veel mensen niet duidelijk is en ook niet dat waar je ziet en waar je dan tekent hetzelfde moet zijn. Dat komt omdat voor ontstellend veel mensen geldt dat "begrijpen" niet meer is dan een opeenvolging van handelingen kennen terwijl voor degenen die het weten uit te leggen begrijpen gaat over waarom die handelingen de juiste zijn. Verschillende golflengtes. en vanwege hun leeftijd ook menig spaarcentje op de bankrekening heeft staan. Ik begin geleidelijk aan steeds meer aan te slaan op die opmerkingen over leeftijd, in negatieve zin. Dat komt enerzijds omdat de mensen die ik als ervaren collega's ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha