Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-03-2025, 18:42 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Hoe kom je er eigenlijk bij dat een bankmedewerker inzage heeft in jouw rekening? Is dat een aanname van je of verwacht je dat dit gewoon zo is? Onlangs nog een medewerker van de Rabobank aan de telefoon gehad, uit zijn bewoordingen kon je overduidelijk opmaken dat hij toegang had tot mijn rekeninggegevens. Persoonlijk maak ik mij hierom niet zo druk (zijn toch zo minimalistisch mogelijke gegevens). Over andere problemen kan ik mij dan weer wel druk maken; vooral hun ernstig privacy-onvriendelijke website (en vooral de angst dat waarschijnlijk binnenkort al online-bankieren niet meer mogelijk is en je over moet geven aan hun nog privacy-onvriendelijkere app (wat ik overigens nooit zal doen)). Ohja? Nou dit is ook mijn bank en ik moest de medewerker via mijn app akkoord geven voor inzage. Maar ja, ik lees dat jij die toestemming niet kunt geven want je gebruikt hun app niet? Ah, dat is een mooie oplossing. callcenter , of fysiek kantoorbezoek ? Nu zullen de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha