Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door L.M. Uittewijck: Door majortom: Winkeliers hoeven hierdoor klanten minder vaak om een identiteitskaart te vragen. Waarom vragen ze niet gewoon om analoog een ID bewijs in te kunnen zien? Waarom moet dit nu weer met zeer invasieve technologie opgelost worden waar gewoon (veel goedkopere) analoge alternatieven aanwezig zijn? Ik laat liever mijn ID bewijs zien dan een gezichtscan toe te staan (waarbij ik de leverancier van de apparatuur maar op hun blauwe ogen moet vertrouwen dat die data niet een of andere cloud in wordt gestuurd). Heb je de derde alinea van het redactionele artikel nu wel of niet gelezen, of negeer je het bewust? Jij zegt dat je liever je ID laat zien. Inderdaad, dat is nobel van je i.p.v. die 'klanten' die scheldend en/of dreigend weigeren.. Die verbale agressie is vaker dan jij vanachter je desktop denkt de reactie op de vraag een ID te tonen. Op dat, of anders het minste of geringste m.b.t. de uitoefening van het werk van winkelpersoneel dat de klant 'raakt' gaan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):