Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Nu zullen de medewerkers nog steeds wel een override hebben.... Ik denk het niet. Kun je het tegendeel bewijzen? Support voor degenen die fundamenteel geen app willen of hebben, die juist bellen omdat hun app/telefoon kapot is, mensen die op kantoor gekomen zijn voor iets maar de telefoon thuis hebben laten liggen . Ik verwacht dat ze daar dan een knop "klant heeft geen app, deze actie wordt gelogd" voor hebben om toch te kijken. Gebruik van zo'n override optie kun je (omdat de bulk _wel_ de akkoord via de app gekregen heeft) dan intensiever bewaken op misbruik. Maar verzin jij maar hoe lekker de klant-ervaring en klachten-meter loopt als ze een rigide 100% "zonder app donder je maar op en zeggen we helemaal NIETS" beleid zouden hanteren. ZIt je daar op kantoor, op van de zenuwen, met je paspoort, met je bankpas, met je partner, met de pen om de hypotheek te tekenen, moet er wat nagekeken worden, en mag je lekker naar huis gaan om die klote telefoon te halen die je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):