Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-03-2025, 15:43 door Anoniem

Door Anoniem: Al heel lang geleden overgestapt van de Rabo naar Triodos. In die 10+ jaren maar 2x last gehad van een storing. Als je zelf maar 1x per week de app gebruikt kunnen er heel wat storingen zijn waar jij geen last van gehad hebt. Met relatief weinig klanten hoor je in 'algemeen nieuws' niet zo snel als een partij er dan een een uurtje uitligt. Dat kan je van de meeste banken niet zeggen. ING is zelfs bijna constant in het nieuws met hun storingen. Als klant merk je verder niet veel van security. Contact met de klantenservice heb ik al die jaren niet nodig gehad. Inderdaad, het moet heel hard misgaan voordat je zelf iets merkt van falende security. En als je geen interactie hebt de klantenservice kun je ook geen beeld krijgen hoe strikt (of niet) die werken bij het vaststellen of de beller/chatter/mailer de klant is en wat je krijgt aan informatie. Ze scoren overigens wel een A+ bij SSLlabs: https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze.html?d=bankieren.triodos.nl Dat is netjes, maar eigenlijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha