Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-03-2025, 15:33 door majortom

Volgens de man blijkt uit de stukken niet dat de parkeerboete in de digitale Berichtenbox van MijnOverheid is geplaatst en is ook niet duidelijk of die Berichtenbox met terugwerkende kracht kan worden aangepast. Verder stelt de man dat hij niet van boete op de hoogte is gebracht via een e-mailnotificatie of vergelijkbare melding. Daarnaast vindt de Amsterdammer dat niet van hem kan worden verwacht dat hij elke dag op de Berichtenbox inlogt. Dat niet meer te achterhalen is hoe het zit met de melding, moet volgens de man in zijn voordeel uitpakken. De gemeente deelde met de rechter de verzendadministratie waaruit blijkt dat de man had aangegeven elektronisch bereikbaar te zijn en dat de boete in zijn Berichtenbox is geplaatst. Volgens de rechter heeft de gemeente voldoende aannemelijk gemaakt dat de man de boete wel heeft ontvangen, terwijl hij geen feiten of omstandigheden heeft aangevoerd om dit te ontkrachten. De rechter geeft de gemeente wel heel gemakkelijk gelijk. Enkel een verzendadministratie van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha