Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-03-2025, 13:22 door Anoniem

als de bank iets blokkeert een rekening en/of betaal opdracht. en de gebruiker belt em het op te heffen. tja wat kan je dan doen als bank, weigeren die blokkade op te heffen? dan krijg je ook gezeik. als je als gebruiker de niet door de blokkade aan het denken wordt gezet, en de blokkade laat op heffen (wat onlogische is, want je voert een opdracht uit in opdracht van een 'bank medewerker' en de zooi blokkeert. dan moet je toch weten dat er iets niet klopt, omdat ze het aan hun kant kunnen voorkomen) dus moet je mensen die gewaarschuwd zijn, die dat genegeerd hebben, gaan vergoeden. en zeker als ze uit naam van de SNS bank bellen, en dan dat je via de Rabobank moet betalen... Ik vind van niet. er is ook iets van zelf verantwoordelijkheid. als je de sleutel onder je deurmat legt, betaald te verzekring ook niet uit.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha