Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: De eerste Rabobank-klant werd afgelopen augustus gebeld door een oplichter die zich voordoet als de fraudehelpdesk van SNS Bank. Sorry, maar als je niet meer weet bij welke bank je een rekening hebt en niet eens het verschil tussen Rabobank en SNS bank kunt maken, mag je voor je eigen bestwil onder financiële curatele staan om in de toekomst erger te voorkomen. Boef: Hallo: Met een SNS-oplichter / herstel SNS-frauderechercher. We vermoeden oplichting mbt uw bankrekening Klant: Ook goeie morgen. Ik heb helemaal geen rekening bij uw bank. Ik heb een rekening bij de Rabobank. Boef: Ja dat klopt! Daarom bellen wij u ook. Er is een vreemde internetverkeerwisseling tussen uw Raborekening en een SNS-rekening. Dat internetverkeerwisseling vertrouwen wij niet. Helaas kunnen wij niet bij uw Rabobankrekening komen om uw geld veilig te stellen. Maar U kun dat wel. Maak het geld tijdelijk over naar een andere rekening en u hoort wel van ons of de Rabobank als we onze interne problemen opgelost ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):