Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem:van die splash-fullscreens, met "klik hier voor ongewenste optie!" en geen kruisje. Nee dat kan je niet want je neemt een dienst bij hun af en dan mag je als bedrijf dus je klanten informeren zolang het enkel gaat over hun bedrijf. Geen enkel bedrijf hoeft je toestemming te vragen voor dat type contact het gaat om een bestaande klant relatie. Nog kun je *alle* communicatie verbieden zolang je gebruik maakt van hun dienst daar zijn ook beperkingen aan gebonden. Je valt namelijk onder de kop bestaande klant relatie. Ze moeten wel aanbieden om er geen gebruik van te maken en dat doen ze. Dus ik wens je veel success met je klacht die wordt niet eens in behandeling genomen. Er zit een groot verschil tussen wetgeving lezen en wetgeving begrijpen. Gôj, jôh. Typische uitspraak. Spiegel 'm eens naar jezelf. Een "ongewenste optie niet kunnen weigeren" is in mijn juridisch èn informeel Nederlands net ietsje anders dan "informeren". Er is iets geks aan de hand met de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):