Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door _R0N_: Door Anoniem: Welke TCO is er bij MS Office en welke is er bij Libreoffice? Welke ondersteuningskosten heb je bij Libreoffice? En welke bij MS Office? Blijkbaar heb je daar zicht op. Kun je die kennis met ons delen? Eigenlijk kun je dat zelf bedenken. Bij Libreoffice heb je een engineer (en 1 is geen dus heb je er minimaal 2) nodig die miep van Finance kan helpen wanneer ze in de problemen komt, bij MS is dat afgekocht in de maandelijkse pakket kosten. Bijna alles wat je zelf host is duurder dan wanneer je het uitbesteed. Zelf hosten is alles redundant, je moet backups regelen etc, Bij uitbesteden wordt dat allemaal voor je geregeld. Bij MS is niks afgekocht. Die zeggen zoek het maar uit bij een partner. Jij vergelijkt een online versie met een app on premise. LIbreoffice is ook online te verkrijgen. Er zijn zo veel mogelijkheden. IK zie mensen dit gebruiken: https://chromewebstore.google.com/detail/libreoffice-editor/bdomjcpneblellajjhgfdlnmjfofflop?hl=nl en https://nextcloud.com/ ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):