Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-03-2025, 09:07 door Anoniem

Door SecOff: Door Anoniem: Dit soort situaties kunnen voorkomen worden als banken consumenten de mogelijkheid bieden om zelf maatwerk-afspraken met de bank te maken, of aan te vinken, waardoor transacties boven een bepaalde limiet worden vertraagt zodat de klant bedenktijd heeft. Maar ja, dan zou de bank aan klantvriendelijkheid moeten gaan doen en dat "kan" natuurlijk niet. Ja, dan krijg je dat iemand dat instelt en plotseling een betaling moet doen en het grote consequenties heeft als die betaling niet op tijd wordt uitgevoerd. De klant maar bellen met de bank dat het echt de bedoeling is dat de betaling onmiddelijk wordt uitgevoerd en er geen sprake is van fraude en de bank maar volhouden "Nee, u heeft een vertraging ingesteld en die kunnen wij niet opheffen op uw verzoek". Ik verwacht dat er dan minimaal twee keer zoveel reacties hier verschijnen met een nog grotere verontwaardiging over het gebrek aan klantvriendelijkheid van de banken. Nee, natuurlijk moet het wel mogelijk zijn om de vertraging weer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha