Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-03-2025, 21:58 door L.M. Uittewijck

Door Anoniem: Door Anoniem: Als de Rabobank dat ding uit gaat faseren, kan ik dus niks meer online kopen. Alsof ze bij uitfaseren niet zorgen voor vervanging, waarna niemand meer online wat gaat kopen. Het spreekt toch voor zich, dan bij uitfaseren er een alternatieve oplossing komt, om continuïteit van betalingsmogelijkheden te garanderen. Wees blij dat jij nog geen kennis gemaakt hebt met de "klantvriendelijkheid" van de Rabobank. Rabobank is namelijk al jaren aan het voorsorteren om de stekker uit het bankieren via een website te trekken. Hun laatste troef is het verkorten van de tijd dat je kunt valideren. Die is zo kort dat het checken van een overschrijving (waarvan je maar één tegelijk kunt doen (ook al zo'n absurde achteruitgang) er niet meer in zit. Wanneer het moment zo ver is, dan informeert de Rabobank hun klanten niet op een fatsoenlijke wijze (zoals zij dat vaker doen), hoogstens een melding wanneer je probeert in te loggen. ...en je dan ingevolge jouw scenario niet meer zou kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha