Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-04-2025, 10:04 door Anoniem

Door Anoniem: Dan moeten ze naar de AP stappen. Het gaat hier immers om onnodige gegevensverwerking door de bank. Daar zou de AP op moeten handhaven. Dat het om onnodige gegevens gaat is een aanname daar er niet staat wat er berwerkt is op de kopie. De stelling dat de klant al jaren bij klant is van de bank zegt net zo min iets, deze wettelijke vereiste is iets waar de bank gewoon aan zal moeten voldoen om bank te kunnen blijven niet omdat ze het zelf zo leuk vinden. De banken zelf zaten er ook niet om te springen om wat deze wetgeving betreft een soort verkapte opsporingsorganisatie te worden. De optie is natuurlijk overstappen naar een andere bank maar helaas voor de klant moet iedere europese bank aan deze vereiste voldoen dus dat gaat niet echt iets opleveren. Er is natuurlijk ook een optie om fysieke verificatie te doen door iemand bij de klant langs te sturen maar de volgende klacht zal dan het prijskaartje worden. Fysieke verificatie bij de bank zelf is een optie maar daar zal het document ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha