Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Ja de "experts" verdienen een boterham aan de invoering; bedrijven gaan AI gebruiken om mensen te ontslaan en de klantenservice nog beroerder te maken. Alsof de klantenservice nu zo geweldig is. Ik denk dat met AI er een betere klantensevice mogelijk is. Misschien (uiteindelijk) mogelijk, maar thans vaak niet gerealiseerd. Veel mensen hebben zich al aangeleerd om totale onzin in te typen in die AI chats omdat ze dan het snelst met een mens kunnen communiceren. En zij die bedenken om dan maar met meerkeuze vragen te komen worden getrakteerd op zeer conflicterende antwoorden, en, uiteindelijk, onnodig gefrustreerde klanten. Mogelijk realiseren de bedenkers en lobbyisten van dergelijke systemen zich niet dat iemand vaak eerst te maken krijgt met een dombo AI, dan tijden in een irritante wachtrij terechtkomt, om daarna vaak met iemand te maken te krijgen die vastzit in een dichtgetimmerde callflow, daarna doorverbonden wordt met iemand die meer vrijheid heeft, na weer in een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):