Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Hyper: Ik ben zelf eerder overgestapt van SNS Bank naar de Rabobank omdat SNS ging stopen met hun identifier en ze in hun algemene voorwaarden vereisen dat de apparaten die de klant gebruikt zijn voorzien van de laatste beveiligingsupdates. Ik heb wel een smartphone maar die krijgt geen beveiligingsupdates meer. Bij de Rabobank heb ik een Rabo Scanner waardoor ik via de PC kan bankieren zonder dat ik een smartphone nodig heb. Dat gaat bij de Rabobank ook niet lang meer duren voordat de stekker uit hun online-bankieren getrokken wordt. Hele website is afgestemd op mobiel gebruik (daarom ziet het er niet uit en werkt het zeer onprettig), ze maken reclame dat (meen) 70 procent al hun - privacy-onvriendelijke - app gebruikt en de "klantenservice" wil hier geen vragen over beantwoorden (die reageren sowieso enkel als het in hun straatje past). Dan weet je wel hoe laat het is. Rabobank kennende word je hier overigens vooraf niet van op de hoogste gesteld. Op 'n dag (toevallig op een vrijdag na 17 uur) kun je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):