Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het is natuurlijk heel vervelend voor klanten om hun geld kwijt te raken, en al helemaal als er geen vergoeding is. Los gezien van het gebrek aan misdaad aanpak zie ik hier 4 problemen of vraagpunten: 1. Waarom kan er zomaar met een nieuw apparaat 12k overgemaakt worden? Je mag toch ten minste verwachten dat zulke verdachte transacties geblokkeerd worden totdat er duidelijkheid is? 2. Blijkbaar is enkel het QR scannen en PIN invoeren genoeg is om een ander apparaat te koppelen. Op zich niks mis mee, maar dan heb ik wel de vraag: Hoe had de klant niet door wat er gebeurde? Kan het zijn dat dit koppel proces en diens gevolgen niet duidelijk genoeg waren? 3. Had bij het koppelen misschien een extra controle kunnen zitten op basis van GPS/geo/IP locatie? Want het nieuwe apparaat was niet eens in de buurt van het oude apparaat. 4. Er kon maar 2 van de 12.5 duizend euro terug worden gehaald? Als bank behoor je geld te beheren, en daarbij hoort gewoon het ervoor zorgen dat het geld niet verdwijnt. Waarom is er ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):