Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-04-2025, 12:04 door Anoniem

Door Named: Er kon maar 2 van de 12.5 duizend euro terug worden gehaald? Als bank behoor je geld te beheren, en daarbij hoort gewoon het ervoor zorgen dat het geld niet verdwijnt. Waarom is er geen systeem om het allemaal terug te halen? Andere banken helpen toch mee hieraan? (En als sommige banken dat niet doen, waarom zijn grote transacties naar die banken dan niet extra verdacht?) Een kennis van mij heeft dit ook aan de hand gehad met zijn vader. Die werd door een bellende ' bankmedewerker' zijn codes afhandig gemaakt, en een groot gedeelte van het spaargeld verdween van de rekening. De bank zag echter snel de vreemde overboekingen en blokkeerde de rekening, en nam (hoe ironisch..) contact op. Helaas was een deel van het ontvreemde geld op diverse locaties al gepind, en kon alleen een deel van de boekingen teruggedraaid worden. Dit was echter in Duitsland, geen idee hoe een gelijksoortige organisatie dingen regelt verder qua klachtenafhandeling.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha