Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-04-2025, 13:23 door Anoniem

https://support.wero-wallet.eu/hc/nl/articles/25599111891729-Wat-is-Wero-en-hoe-werkt-het Met Wero kun je in minder dan 10 seconden geld van de ene rekening naar de andere sturen of ontvangen zonder dat je bankgegevens hoeft in te voeren. Je hoeft geen IBAN's te onthouden - het mobiele telefoonnummer of e-mailadres van je contactpersoon is alles wat je nodig hebt. Privacy is mijn zorg niet het zal mij verrotten wie ziet wat ik gekocht heb of dat nu wasmiddel is sekshop spul of whatever nog hoeveel er op mijn rekeningen staat dat is voor mij geen belangrijke informatie vergeleken bij mijn telefoonnummer bijvoorbeeld of waar ik inlog. Niet dat ik privacy niet als valide zorg zie voor anderen want ieder heeft zijn eigen zorgpunten maar mij persoonlijk intereseert het niet in dit geval. Beveiliging echter en accountability zijn wel mijn zorg. Hoezo geen validatie met IBAN, hoezo enkel telefoon nummer of mail adres waar is de accountability. Hoeveel makkelijker willen we cybercriminelen het maken de betalingen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha