Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-04-2025, 12:28 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Als ik bij Bol.com iets bestel, dan betaal ik het nu meteen met iDeal. Als het straks met een app of een mobiel moet, dan ga ik kiezen voor optie achteraf betalen en maak ik het wel over vanaf mijn bankrekening. Minder handig voor mij, minder handig voor Bol. Maar ja, als ze het echt zo moeilijk willen maken door een handig iets zoals iDeal af te schaffen, dan moet het maar. Alleen ben je wel afhankelijk of je in aanmerking komt voor achteraf betalen. Woon je bijvoorbeeld in een postcode met veel achterstanden kun je het vergeten. Daarnaast is het dus qua privacy geen beste optie. Je weet overigens dat 9 van de 10 artikelen niet door Bol zelf geleverd worden? En bij problemen Bol hier dus geen verantwoordelijkheid voor neemt. Bij bepaalde zaken is achteraf betalen ook niet mogelijk bij BOL zoals ik ondervonden heb. Gezien het feit dat ik wel eens iets gekocht heb dat na bestelling en betaling niet (meer) leverbaar was, kies ik daarom bij voorkeur achteraf betalen om gedoe met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha