Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Zucht. Kifid... van en voor de banken, niet voor de klanten. Wie stapt er nou nog naar het Kifid? Dat is niet meer dan een verlengstuk van de afdelingen Klachtafwimpeling van de banken. Verder meldt het Kifid dat er alternatieven zijn voor het gebruik van de bankieren app. Zo werkt internetbankieren ook via een browser op de smartphone. "In deze zaak speelt het praktische probleem dat de consument geen computer heeft en dat er ook geen bankkantoor is in zijn woonplaats waar hij langs zou kunnen komen om daar gebruik te maken van een computer. Internetbankieren is echter ook mogelijk op de webbrowser van een smartphone." Het Kifid voegt toe dat voor internetbankieren via de smartphone wel de e.dentifier nodig is en de klant dat een omslachtig en achterhaald systeem vindt. Het klachteninstituut overweegt dat internetbankieren op de smartphone wellicht geen ideaal alternatief is voor de app, maar dat dit niet wegneemt dat er dus wel een alternatief is waar de klant gebruik van kan maken. "Gelet op dit alles ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):