Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Die papieren overschrijvingskaarten deden het ook na 5 jaar nog prima. Ja, en postkoetsen reden ook prima. Maar papieren overschrijvingskaarten zijn trager, foutgevoeliger, duurder in verwerking én kwetsbaarder voor sociale engineering. De extra handmatige handelingen? Die betaal jij als klant terug in hogere kosten. Niks nostalgie—gewoon inefficiëntie vermomd als romantiek. Supermarkten hanteren een "multichannel-strategie": Ze bieden verschillende communicatie- en betaalkanalen aan. Bij AH kan je bijvoorbeeld naar de fysieke supermarkt, waar je contant, pin en swipe kan betalen. Of je laat het thuisbezorgen. Een artikel dat je bij Bol.com bestelt, kun je op je thuisadres laten bezorgen of in een supermarktfiliaal afhalen, of op een ander afhaalpunt afhalen. Banken zouden, gezien de publieke nutsfunctie die ze vervullen, hun diensten ook gewoon multichannel beschikbaar moeten maken. Dus inclusief de mogelijkheid om transacties desgewenst te kunnen verrichten in fysieke benakfilialen. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):