Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Die papieren overschrijvingskaarten deden het ook na 5 jaar nog prima. Ja, en postkoetsen reden ook prima. Maar papieren overschrijvingskaarten zijn trager, foutgevoeliger, duurder in verwerking én kwetsbaarder voor sociale engineering. De extra handmatige handelingen? Die betaal jij als klant terug in hogere kosten. Niks nostalgie—gewoon inefficiëntie vermomd als romantiek. Want met de digitliseringsgolf, en vooral sinds de introductie van de apps, zijn die bank-kosten alleen maar lager en lager geworden. Of wacht... is heb alleen maar kostenstijgingen ervaren. (Ik loop al lamg genoge mee dat ik de kaarten nog gebruikt heb) Dan hebben we het nog niet over de dekking van de jaarlijkse schadekosten, omdat die digitale systemen bij gebruik toch niet zo veilig zijn of omdat hun klanten er niet veilig mee om kunnen gaan. Dat zijn ook (alternatieve) hogere kosten, maar dan zonder op papier over te stappen. En als de papieren oplossing zo fraudegevoelig was, hoe hebben klanten er dan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):