Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Named Maar als de app van een gebruiker gehackt word op een unrooted en voldoende geüpdatet android versie, dan moet de bank ook zijn verantwoordelijkheid nemen. Dat is de andere kant van deze munt, vind ik. Waarom zou de bank opdraaien voor de veiligheid van een toestel waar ze nul controle over hebben, geen toegang tot krijgen, en dat jij zélf hebt gekocht, ingesteld en verwaarloosd? Eigen apparaat, eigen risico — zo simpel is het. Dus het gebruiken van de app van de bank op je telefoon is altijd voor eigen risico. Dat staat dan ook vast ergens in de kleine lettertjes van de bank (die niemand leest). En daarmee is de zaak als volgt gesloten: de klant is in principe altijd zelf verantwoordelijk voor als er iets niet goed gaat met een betalingstransactie. De enige manier om hier onderuit te komen is, dat de klant bewijst dat de bank nalatig is (m.b.t. een bepaalde, concrete betalingstransactie). De klant heeft echter geen inzage in de gegevens, die de bank heeft over de precieze ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):