Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: In dit geval heeft de bank gelijk en heeft Kifid juist geoordeeld. Je kunt niet IEDEREEN tevreden houden en dat moet je ook niet willen. De bank heeft een minimaal OS vereist dat dit via een omweg is te omzeilen doet niet af aan dit feit. Je hebt het recht hier niet mee eens te zijn maar je hebt niet het recht om de bank te dwingen om zich naar jouw wil te schikken. Het is jammer voor die zonderling die niet zijn Android OS wilt updaten of wilt internet bankieren op zijn pc . Het is in dit geval zoals het isKifid heeft ten delen juist geoordeeld maar heeft vervolgens het advies gegeven om gebruik te maken van de webbrowser functie om te telebankieren op een Android 9 waarvan op 1 januari 2020 het support verlopen is, dus 5 jaar, en daardoor een onveilig toestel is geworden. Kifid had de klant duidelijk moeten maken welke gevaren deze loopt niet te willen updaten naar een nieuw toestel. Overigens vind ik het belachelijk dat een goed werkend toestel op een hoop gegooid moet worden omdat de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):