Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Het telefoongesprek tussen de klant en de oplichters begon om 17.45 uur en duurde tot de volgende ochtend 03.30 uur." Een gespreksduur van bijna -?? acht ??- uur. DaFuq? Hoe lang moet het duren, inclusief meerdere inbox berichten van de bank en een telefoongesprek met een -echte- bankmedewerker, voor je in de gaten krijgt dat er iets aan de hands is?????? en.. "Kort daarna belde de klant de fraudeafdeling van ING. De oplichters hadden de klant echter geïnstrueerd onder geen beding contact te zoeken met de "buitenwereld". De klant liet de fraudeafdeling weten dat hij een e-bike wilde aanschaffen. De bank legde de klant ook uit wat bankhelpdeskfraude is. De klant liet daarop weten dat hier geen sprake van was," Ik ben altijd benieuwd naar de leeftijd van dit soort slachtoffers. Is het willekeurig, of toch een bepaalde leeftijdsgroep?
Beschrijf je klacht (Optioneel):