Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-04-2025, 12:52 door Bitje-scheef

Voordat je zegt dat het de eigen schuld is van deze slachtoffers: kijk https://www.maxmeldpunt.nl/uitzendingen/71-000-euro-kwijt-door-spoofing/. Deze vorm van oplichting wordt mogelijk gemaakt door onze toenemend online samenleving. Het is nu normaal dat je gebeld wordt of digitale berichten ontvangt - op een veel grotere schaal dan mogelijk was met papieren post en een gang naar een bankfiliaal, apotheek of huisarts. Mwah, even het verhaal gelezen. Daar zijn toch echt een aantal controle punten bewust genegeerd/verkeerd weergegeven door de persoon in kwestie. Dus in mijn ogen heeft de ING zijn best gedaan. Ik vind de conclusie van Kifid gewoon juist. (Ben het niet altijd eens met Kifid, maar in deze zaak wel). @Erik Ja een online samenleving heeft voor- en nadelen. Inmiddels hebben we een dikke 2 decennia internetbankieren. Niet iedereen is even digi-wise maar kom op, het negeren van enige vooruitgang van veel mensen is ook wel een dingetje hoor.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha