Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Ken je alle voorletters van je contact uberhaupt - Stel, ik ken een "Kees van Beinum" . C J M G van Beijnum , matched dat ? Nee want in de teruggegeven naam zit een extra 'j'. Het is dus niet de Kees die jij kent. En nu zie je maar hoe effectief dit systeem is tegen typefouten. Nee, nu zoek ik me de tering waarom het niet wil overboeken. Alleen maar omdat ik even niet meer wist (of niet kon horen aan de telefoon) dat die kerel z'n achternaam ook een j bevat. Ik noem 'm altijd gewoon Kees. (en ik had dit voorbeeld natuurlijk bewust zo verzonnen). Smit Smid . Stadt. (de) Visscher . Visser Het werkt maar een kant op hoor. Hij zoekt geen rekeningnummer op bij een ingevoerde naam, hij controleert of de door jou ingevoerde naam bij het door jou ingevoerde rekeningnummer hoort. Dus spellen, dialecten of wat dan ook is allemaal niet van toepassing op een rekeningnummer. En dat zal je toch echt zelf moeten invullen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):