Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-12-2004, 14:06 door Anoniem

Door Mathijs Yo People, Sinds enkele jaren ben ik abonnee bij Wanadoo, waarbij ik nooit echt problemen heb gehad. Echter nadat ik enkele weken geleden informatief gebeld heb met de helpdesk over het opzeggen van mijn abonnement is dit door hen opgenomen als een daadwerkelijke opzegging. Hiervoor haddden zij slechts mijn postcode of username voor nodig. m.a.w een security lek van jewelste, je hoeft slechts te bellen met de helpdesk, wat nummertjes kiezen et voila u kunt van een ieder het abonnement opzeggen door te doen alsof jij de abonnee bent. Lijkt mij een beetje vreemd of heb ik het verkeerd ? Behalve als je echt van ze af wil, dan is er geen doorkomen aan. Als je op de sit zoekt hoe je op moeten zeggen of je abonnement kan wijzigen word je bij elke link doorgelinkt naar een site waar je je adres kan wijzigen en telefonisch heb je kans dat je misschien na een 20 minuten een persoon aan de lijn krijgt, a.d. 50 c/m. En dan heb ik het nog niet eens over de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha