Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-12-2004, 09:11 door Anoniem

Als individu krijg ik geen spam alleen op mijn xs4all account, maar dat komt omdat het /etc/passwd bestand alle e-mail acountnamen bevat. En xs4all te stom is om fatsoenlijk OpenLDAP te implementeren. Of een andere manier te verzinnen zodat niet alle gebruikers de accountnamen van alle abonnee's van xs4all kunnen zien. Voor bedrijven is dit echter een ander verhaal, zij kunnen geen mailtje missen en kunnen dus ook niet snel van e-mail adres verwisselen. Bovendien hebben we een klant waarvan het reply / from adres van een spamrun op hun domein naam staat. Ze krijgen dus regelmatig een DoS van mensen die niet meer bestaan of haat mail. En antispam producten op de client computers zijn dus geen oplossing. En alleen intelligente antispam producten werken, content filters doen dat niet. En indien je dan geen MS Exchange als mailserver gebruikt omdat licenties te duur zijn, of omdat je geen AD enabled Exchange server in je DMZ wil hangen worden goede antispam producten moeilijker te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha