Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een manager vier jaar geleden de gevierde man? Bij wie, z'n collega's soms? Naar mijn mening is er al sinds de jaren 80 van de vorige eeuw het volgende gaande (en ja, ik chargeer graag): de gemiddelde manager heeft voldoende gebrek aan kennis om een bedrijf grote schade toe te brengen. Daarvoor hoeven ze niet de "James Bond" uit te hangen - ze weten trouwens helemaal niet hoe ze met de technische snufjes om moeten gaan. Welnee, de gemiddelde manager houdt zich gewoon inhoudelijk helemaal NIET bezig met wat hij wordt geacht te managen. Hij interesseert zich vooral voor het snoeien op budgetten en boven alles voor z'n eigen positie in het bedrijf. Dat noemen ze dan "people-management" of "coachend leiderschap" of zoiets. Dat het bedrijf nog draait en zelfs winst maakt is dan ook geheel te danken aan de grenzeloze creativiteit van de medewerkers. De bijdrage van de manager is doorgaans niet meer dan het besef bij de medewerker dat alles tegen zeer lage kosten moet. Overigens, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):