Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-01-2005, 15:45 door Anoniem

Zelf heb ik in December ook een aankoop bij All Seasons gedaan voor de bekende reis naar Florida. Wij hebben inderdaad alle vouchers en aanvullende informatie ontvangen. Echter, het bleek deels om een reis voor twee ipv vier personen te gaan dus een gegronde reden om geld terug te vragen. Ik heb contact opgenomen met Interpay (Mastercard) en die herkenden meteen dit bedrijf en de klachten over hun. Volgens Interpay kunnen zij het geld eenvoudig terug vorderen om dat mastercard je nog een maand bedenktijd geeft na het ontvangen het afschrift waarop de transactie staat vermeld. Het advies was: -Stuur ze een email met annulering, geef aan dat je alle materialen terug stuurt en eis om het geld terug te storten op je creditcard -Stuur per aangetekende post alles naar All Seasons terug -Vul een registratie formulier in van Interpay en stuur dat naar Interpay toe met alle bewijzen toe zoals emails, bewijs van aangetekend versturen, reden van annulering en kopien van de vouchers -Nu maar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha