Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-01-2005, 14:29 door R. Dolstra

Helemaal met de stelling eens. Neem nu het feit dat de gemiddelde prive PC gebruiker pas aan virussen e.d. DENKT als het systeem 'raar' doet of extreem traag is. Dus als de symptomen zichtbaar zijn wordt er actie ondernomen. En hoevaak je dan wel niet hoort: "Antivirus software? Wa's da??", "Jazeker, die virusscanner staat er al een jaar op! .... Updaten???" of "Ja ik heb een virusscanner... maar dat kloteding start al geruime tijd niet meer op!" Dus voor de gemiddelde thuis-pc zal antivirus-software louter gebruikt worden om brandjes te blussen. En ook bij bedrijven zie je vaak dat de scanners op workstations / laptops met intervallen varieërend van 1 dag tot 1 maand automatisch bijgewerkt worden. En in geval van een acute uitbraak worden er mailtjes verstuurd om de gebruikers te manen een handmatige update uit te voeren. Bovendien, een bedrijf staat tamelijk machteloos iemand die zelf een aggressief virus schrijft en dat op het bedrijfsnetwerk loslaat. Zeker als het virus ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha