Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ook ik heb me begin januari laten verleiden tot de aankoop van deze reis. Al binnen het uur kreeg ik zo mijn twijfels en heb 's aovonds nog mijn creditcard geblokkeerd (was volgens Interpay niet nodig geweest) en All seasons een mail gestuurd met mijn annulering. Daarop antwoordden zij dat ik moest bellen. Heb ik gedaan, toen werd mij een jaar verlenging aangeboden, dit niet geaccepteerd en gezegd dat ik wilde annuleren omdat ik mij nogal bekocht voelde toen ik de e-mail met de bevestiging van de aankoop binnen kreeg en dat er in Nederland een wet is die zegt dat je je nog kan bedenken. Hierop werd mijn boeking geannuleerd en heb ik nooit meer iets vernomen. Het bedrag is tot nu toe (25.02.05) ook nog niet van mijn creditcard afgeschreven. Ik vertrouw erop dat dit ook niet meer gebeurd. Op advies van Interpay heb ik alle mails bewaard. Zij kunnen n.a.v. deze mails de eventuele betaling terugdraaien.
Beschrijf je klacht (Optioneel):