Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-03-2005, 14:41 door Anoniem

Ik werk nu al sinds 1987 met internetbankbetaalprogramma's (wat een woord). BBL in die jaren had mijlen voorsprong op alle concurrenten, zij hebben voorbeeldig aan veiligheid gewerkt en geploegd en ook de consument daarvan ingelicht. BBL is overgekocht door ING en ik ben niet meer onder de indruk. Rabobank heeft 7-mijlslaarzen ingekocht en laat de consument op veilige wijze betalen. Zij is echter niet geïnteresseerd in bijv Firefox en communiceert niet met haar klanten over veiligheid. Het zou nochtans niet moeilijk zijn op de bankportals de nodige tips&trics&links op te nemen, en dan niet een dooddoenertje van "draai maar AdAware en je bent er", nee, een ernstige pagina met wát en hóe. En even verder denken: alle favoriete en populaire portals zouden zoiets moeten aanbieden. En om nog verder te gaan: er is ergens toch een minister verantwoordelijk voor telecommunicatie: buiten het bestellen van mercedesjes en het in de billen knijpen van secretaresses moet er toch een budgetje zijn om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha