T-Mobile Webcare heeft per ongeluk de inloggegevens van een klant openlijk via Twitter verstuurd. Het ging om de My T-Mobile inloggegevens van Mark Sedney. "We hebben net een fout gemaakt met de My T-Mobile inloggegevens van een klant. Mag uiteraard nooit gebeuren. Fout direct hersteld. Excuus", zo laat de telecomaanbieder op Twitter weten.
Nadat T-Mobile de gegevens had getweet, werden die door iemand gebruikt om het account van Sedney aan te passen. "See you in court amigo's!", aldus de ontevreden klant. Volgens het Webcare-team is dit eerste keer dat dit gebeurt, maar mag het "natuurlijk niet voorkomen." Inmiddels is Sedney door de telecomaanbieder gebeld en heeft men uitgelegd hoe het kon gebeuren. Daarnaast krijgt hij één maand een gratis abonnement. "Haalt de ellende niet echt weg, maar goed..", besluit Sedney. T-Mobile gaat ervan uit dat de fout niet nogmaals wordt gemaakt.
Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.